TÜBİTAK SOBAG PROJE RAPORU KAMUSAL ALANDA ERİŞİME AÇIK!
02Şub10
Mutlu Binark ve Günseli Bayraktutan-Sütcü’nün gerçekleştirdği ve başarıyla sonuçlanan “DİJİTAL OYUN KÜLTÜRÜ ve TÜRKİYE’DE GENÇLİĞİN INTERNET CAFE KULLANIM PRATİKLERİ: ÇEVRİM İÇİ VE ÇEVRİM DIŞI KİMLİK EGZERSİZLERİ, HAREKETSİZ TOPLUMSALLAŞMA ve SANAL KARİYER YAPMA-ANKARA’DA ETNOGRAFİK ALAN ÇALIŞMASI” (TÜBİTAK-SOBAG 2007/1 107K039) proje tüm raporu pdf. formtında kamusal erişime açıldı…
Proje tam metnine TÜBİTAK Destekli Projeler Veri Tabanı (TDPVT)’ndan şu adres üzerinden erişilebilir: http://uvt.ulakbim.gov.tr/uvt/index.php?cwid=3&vtadi=TPRJ
Filed under: Duyuru | Leave a Comment
Etiketler:avatar, çevrimiçi riskler ve çevrimiçi olanaklar, çevrimiçi ve çevrimdışı toplumsallaşma, Dijital Oyun Kültürü, Dijital Oyun Tasarımı, Dijital Oyuncu Türevleri, Dolayımlayıcı Mekanizmalar, Eleştire Medya Okuryazarlığı, Habitus, hareketsiz toplumsallaşma, homo ludens, Kültür Endüstrisi, Oyun Ortamları, oyuniçi ekonomi, Promesyonel Kapitalizm, sanal uamda kimlik egzersizi, sanal uzamda kariyer yapma, Tübitak-Sobag Projesi, Türk Oyunları, türkiye'de dijital oyun endüstrisi, yeni medya okuryazarlığı, yerelleştirme, İnternet kafe kullanım pratikleri, İnternet kafelerde oyuncu
No Responses Yet to “TÜBİTAK SOBAG PROJE RAPORU KAMUSAL ALANDA ERİŞİME AÇIK!”