Popüler kültürden bir advergame örneği

22Şub10

Vizyondaki Recep İvedik 3 filminden yola çıkarak hazırlanan çevrimiçi oyunu 11 günde 120 bin kişi oynadı. Sinemalarda halen gösterimde olan ”Recep İvedik 3” filminin bir internet sitesince hazırlanan bilgisayar oyunu ilgi görüyor. Oyun sitesinin yöneticisi Semih Kırgel, ekip olarak sitelerinde, Türkiye’de tutulan film veya dizilerle ilgili oyunları yayınlamaya çalıştıklarını bildirdi.

Detaylar: NTVMSNBC

Reklamlar


No Responses Yet to “Popüler kültürden bir advergame örneği”

  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: