Türkiye’de Dijital Oyunların Üretimi ve Zorlukları

25Şub14

 

All That Matters‘ın geliştiricisi Ali Batı, Cosmoplan‘ın geliştiricisi Emrah Özer ve Monochroma‘nın kreatif direktörü Orçun Nişli ile görüştük. Kendileri bize geliştirdikleri oyunların üretim sürecinden ve zorluklarından söz etti.



No Responses Yet to “Türkiye’de Dijital Oyunların Üretimi ve Zorlukları”

  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: